Võrdle
KUIDAS TEHA – õige valik?
Milline on parim viis oma kauba transportimiseks ühest kohast teise? Muidugi, CASCOO tööstuslikel ratastel Kuidas tööstuslikke rattaid valida? Õigete rataste valikul tuleb arvesse võtta erinevaid tegureid: kandevõime, temperatuurivahemik, maapind, müraomadused, töökeskkond ja muidugi hind. Järgnevalt soovime anda teile ülevaate, mida saate kasutada juhisena otsuse tegemisel.
Kaks või pigem neli pöörlevat ratast?
Sõltumata sellest, kas kasutate kahte pöörlevat ja kahte fikseeritud ratast või eelistate nelja pöörlevat ratast, on mõlemal versioonil oma eelised. Kui peate oma transpordikäruga läbima pikki vahemaid, soovitame selle varustada kahe pöörd- ja kahe fikseeritud rattaga, sest fikseeritud rattad tagavad stabiilse sirgjoonelise liikumise ja kasutaja ei pea pidevalt liikumissuunda korrigeerima. Kui peate oma kaupu transportima kitsastes käikudes (nt ostukärud supermarketis), on nelja pöörleva rattaga versioon õige valik, tagades võimaluse liikuda külgsuunas ja võimaldades kohapeal ringi keerata.
Kuidas arvutada maksimaalne kandevõime?
Kui kasutate transpordikäru all nelja ratast, peate alati eeldama, et üks ratas “ripub” õhus – näiteks ebatasase põranda tõttu – ja ei saa aidata kaasa käru stabiilsusele. Seetõttu arvutatakse käru kogukandevõime alati 3 rattaga 4-st. Käesoleval veebilehel esitatud andmed kandevõime kohta viitavad alati vastavate DIN-normide (EN 12530-12533) dünaamilistele omadustele ratta kohta. Kui korrutate need väärtused kolmega, saate käru kogukandevõime vastavalt vastavale DIN-normile ja selle nõuetele.
[ux_slider label=”Tööstuslikud rattakomplektid ja rattad”] [ux_image id=”1479″] [ux_image id=”1478″] [ux_image id=”1477″] [/ux_slider] [/col] [col span=”6″ span__sm=”12″] [ux_slider label=”Tööstuslikud rattad ja rattakomplektid” timer=”3000″] [ux_image id=”1311″] [ux_image id=”1367″] [ux_image id=”6676″] [ux_image id=”1334″] [/ux_slider]
Millal on vaja piduriga versiooni?
Tavaliselt tehakse vahet totaalpiduril, mis blokeerib ratta suuna ja liikumise, ja suunalukulukul, mille puhul ratas küll liigub, kuid joondamise seisukohalt töötab “ainult” nagu fikseeritud ratas. Kõige tavalisem piduri tüüp on totaalpidur (või lihtsalt pidur). On väga oluline märkida, et see ei toimi mitte täieliku pidurina, vaid lukustajana, mis ainult kindlustab transpordikäru ära veeremise vastu. Tagame siinkohal funktsionaalsuse järgmise määratluse alusel:
Kahe fikseeritud ratta – ühe pöörleva ratta – ühe pöörleva ratta kombinatsioon koos piduriga
- tühja või koormatud transpordivankri veeremise pidurdamine tasasel pinnal, kuid maksimaalselt 2% kallakuga, veeremise vastu.
- tühja või koormatud transpordivankri pidurdamine kerge tuulega minema veeremise vastu.
- tühja või koormatud transpordikäru lühiajaline pidurdamine veoautode tõsteplatvormidel kombineeritud kasutamisel koos tõstuki maharullumise kaitsega
Kahe fikseeritud ratta kombinatsioon – kaks pöörlevat ratast, millel on täielik pidur.
- tühja või koormatud transpordivankri pidurdamine ära veeremise vastu pinnal, mille maksimaalne kalle on 5%.
- tühja või koormatud transpordivankri pidurdamine tugeva tuulega minema veeremise vastu (ei kaitse vankri ümberpööramise eest).
- tühja või koormatud rullkonteineri pidurdamine veoautos koos seadusele vastava koormuse kinnitamisega. Võimaluse korral ei tohiks liikuvas veokis pidureid aktiveerida.
[Käitaja on kohustatud teostama toimingu, võttes arvesse kohaldatavaid õigusakte].
[/col] [/row]Millise materjali ma valin oma eesmärgi jaoks?
Tõenäoliselt kõige keerulisem küsimus sobivate rataste valikul on materjali küsimus. Igal materjalil on erinevad omadused ja vastavalt sellele ka erinevad eelised ja puudused. Materjal võib olla pehme või kõva, vali või vaikne, tahke või kerge ja palju muud. Järgnevalt toome teile lähemale iga seeria eelised ja loodame, et suudame teid otsuse tegemisel toetada. Kui teil on vastuseta küsimusi, võtke meiega julgelt ühendust. Ühelt poolt oleme tänu aastatepikkusele kogemusele hea meelega abiks ja nõuandja, teiselt poolt võite vajada ka erilahendust, mida selgitame teile hea meelega isikliku vestluse käigus.
[divider]CASCOO. KASTORI MÄÄRATLUS.
[row] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image id=”6810″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image id=”6812″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image id=”6813″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image id=”6814″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image id=”6815″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″ padding=”0px 0px 0px 0px” margin=”0px 0px 0px 0px” align=”center”] [ux_image id=”6816″ width=”51″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″ align=”center”] [ux_image id=”6818″ width=”72″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image id=”6819″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″ padding=”50px 0px 0px 0px” align=”center”] [ux_image id=”6821″ width=”70″] [/col] [/row] [ux_html label=”Rataste spetsifikatsioonid”]| 1 ratta läbimõõt | 6 Offset | 11 Rehvipinna laius |
| 2 Kogukõrgus | 7 Plaadi mõõtmed | 12 Rummu laius |
| 3 Paigalduskõrgus | 8 Plaadi aukude vahekaugus | 13 Rattalaager |
| 4 Materjali paksus (plaat) | 9 Plaadi aukude läbimõõt | 14 Rattapoltide suurus |
| 5 Materjali paksus (kahvel) | 10 Poldiava läbimõõt |
CASCOO. SÜMBOLID.
[row] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6831″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”] [ux_text line_height=”1″]ratta läbimõõt (mm)
[/ux_text] [/col] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6840″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]kogukõrgus (mm)
turvise laius (mm)
[/col] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6841″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]pöörderaadius (mm)
[/col] [/row] [row] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6847″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]puksi läbimõõt (mm)
stem / laiendaja (mm)
[/col] [/row] [row] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6848″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]ratta poldi suurus (mm)
[/col] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6843″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]dünaamiline kandevõime (mm)
[/col] [/row] [row] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6833″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [ux_text line_height=”0.75″]plaadi mõõtmed (mm)
[/ux_text] [/col] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6849″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]liugelaager
[/col] [/row] [row] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6836″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]plaadi aukude kaugus (mm)
[/col] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6850″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]nõellaager
[/col] [/row] [row] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6837″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]plaadi aukude läbimõõt (mm)
[/col] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6851″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]üksik kuullaager
poltide ava läbimõõt (mm)
[/col] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6852″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”]topelt kuullaager
[/col] [/row] [row] [col span=”1″ span__sm=”6″] [ux_image id=”6839″ image_size=”medium” width__sm=”34″] [/col] [col span=”4″ span__sm=”6″] [gap height=”15px”] [ux_text line_height=”1″]nihe (mm)
[/ux_text] [/col] [/row] [divider]RATTAKOMPLEKTIDE TÜÜBID.
[row] [col span__sm=”12″] [row_inner v_align=”equal” h_align=”center”] [col_inner span=”2″ span__sm=”6″] [ux_image_box img=”6751″]Pöörlev rattakomplekt
[/ux_image_box] [/col_inner] [col_inner span=”2″ span__sm=”6″] [ux_image_box img=”6765″]Fikseeritud jooksuga rattakomplekt
[/ux_image_box] [/col_inner] [col_inner span=”2″ span__sm=”6″] [ux_image_box img=”6753″]Pöörlev piduriga rattakomplekt
[/ux_image_box] [/col_inner] [col_inner span=”2″ span__sm=”6″] [ux_image_box img=”6761″]Suunapiduriga pöörlev rattakomplekt
[/ux_image_box] [/col_inner] [col_inner span=”2″ span__sm=”6″] [ux_image_box img=”6762″]Pöörlev rattakomplekt esipiduriga
[/ux_image_box] [/col_inner] [/row_inner]Pöörlevate rattakomplektidega (ilma piduriteta) saab liikuda üle põranda kõikides suundades, nende pöörlemisulatus on 360°. Fikseeritud rattakomplektidega ei saa pöörelda ja neid saab üle põranda liigutada ainult kahes suunas. Pöörlevate rattakomplektidega, millel on pidur, saab samuti pöörata 360°. Lisaks saab neid fikseerida äraveeremise vastu. Transpordikärusid koos piduriga rattakomplektidega saab fikseerida kuni 2%-lise kallakuga. Transpordikärusid koos kahe rohkem piduriga rattakomplektidega saab fikseerida kuni 5% kallakutel. See teave peab paika ainult tavapärastes käitlemistingimustes. Suunalukuga pöörlevaid rattakomplektesaab pöörata 360°, kuid neid saab ka pedaali abil ühes suunas lukustada. Ratas ei ole sel juhul lukustatud.
[/col] [/row] [divider]KOGUKOORMUSE ARVUTAMINE.
[row] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image_box img=”6770″]2 pöörlevat / 2 fikseeritud rattakomplekti
Täpne käsitsemine pikematel ja mitmekesistel marsruutidel. Koormuse arvutamine: 4 rattakomplekti 3-st
[/ux_image_box] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image_box img=”6772″]4 pöörlevat
Igasuguseks lihtsaks liikumiseks lühikestel ja tasastel marsruutidel. Koormuse arvutamine: 3 rattakomplekti 4-st
[/ux_image_box] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image_box img=”6774″]4 pöörlevat / 2 fikseeritud rattakomplekti
Suurte koormuste suure stabiilsuse tagamiseks pikkadel marsruutidel. Koormuse arvutamine: 4 rattakomplekti 6-st
[/ux_image_box] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image_box img=”6775″]2 pöörlevat / 2 fikseeritud rattakomplekti
Täpne käsitsemine eriti kitsastes ruumides. Koormuse arvutamine: 4 rattakomplekti 3-st
[/ux_image_box] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image_box img=”6777″]4 fikseeritud ratast
Keskmised rattad peavad olema veidi suuremad. Kasutatakse pikkade sirgete teede puhul. Koormuse arvutamine: 3 rattakomplekti 4-st
[/ux_image_box] [/col] [col span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image_box img=”6779″]3 pöörlevat
Paindlikuks käsitsemiseks marsruudil, millel peaaegu puuduvad sirged lõigud. Ainult väikesed ja tasakaalustatud koormused. Koormuse arvutamine: 3 rattakomplekti
[/ux_image_box] [/col] [/row] [divider]ERINEVATE MATERJALIDE VÕRDLUSTABEL.
[row] [col span__sm=”12″] [ux_image id=”6785″] [/col] [/row] [divider] [row] [col span__sm=”12″]RATTALAAGRID.
Sisemise laagri abil muutub iga rattakomplekt või ratas elavaks. Lisaks turvisele sõltub ratta liikuvus peamiselt rattalaagrist. Kahtlemata mõjutab rattalaager iga rattakomplekti jõudlust. Saadaval on kolme tüüpi laagrid: liuglaager, nõellaager ja kuullaager.
Sobiv laager mõjutab rattakomplektide jõudlust.
[row_inner] [col_inner span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image_box img=”6787″ image_width=”50″]Liuglaager
Liuglaager on lihtsaim laager ja on hooldusvaba. See on kasutusel kergete ülesannete või väikeste ja madalate rataste puhul.
[/ux_image_box] [/col_inner] [col_inner span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image_box img=”6788″ image_width=”50″]Nõellaager
Süsinikterasest valmistatud rulltelge, mille läbimõõt on vahemikus 4 mm ja 5 mm, kasutatakse enamasti tööstuslikes rakendustes. Nõellaagrile on omane suur kandevõime ja madal veeretakistus.
[/ux_image_box] [/col_inner] [col_inner span=”4″ span__sm=”12″] [ux_image_box img=”6790″ image_width=”50″] [gap height=”18px”]Kuullaager
Kuulalaager koosneb fikseeritud ühe rööpmelisest kuullaagrist, mis toetab keskmise kaaluga radiaalseid koormusi. Tihend on paigaldamiseks paindlik. See on sobiv suure pöörlemiskiiruse ja suure kandevõime jaoks.
[/ux_image_box] [/col_inner] [/row_inner] [/col] [/row]